fbpx
Taitava asiakaspalvelija (1 pv)
Vaikuttavan koulutuksen uusinta jälleen!
Asiakaspalvelu , Toiminnan kehittäminen , Viestintä ja vuorovaikutus

Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Taitava asiakaspalvelija (1 pv)

697 euroa /hlö + alv 24 %

29.10.2019, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 18 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

  • "Älä hyökkää vaan välitä!"

  • "Paljon ajatuksia herättäviä asioita, tästä on hyvä jatkaa!"

  • "Todella mielenkiintoisia ajatuksia, myös siviilielämään sovellettavaksi!"

  • "Taitava kouluttaja!"

    ”Paras koulutus ikinä!”

    Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

    Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Tämä valmennus toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

    • Onko asiakas aina oikeassa?
    • Entä kun on huono päivä?
    • Kun mikään ei riitä?
    • Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?
    • Kyllä minä, mutta ne muut?
    • Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?
    • Joulumyynti alkaa, paniikki?

    Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?


    Kenelle

    • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
    • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
    • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.
    • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.

    Mikä hyöty?

    Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

    • Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
    • Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
    • Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

    Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.

    Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.

    Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.


    Kouluttaja

    Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

    Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

    Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

    Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa. 

    Tulokset puhukoot puolestaan! 


    Ennakkokysely

    Lähetämme ennen koulutusta sähköpostiisi ennakkokyselyn, jossa voit halutessasi kertoa lyhyesti ajankohtaisesta haasteestasi asiakaspalvelussa. Käsittelemme case-tapauksien teemoja päivän aikana. Saa kysyä tai pysytellä anonyymina! Saat vastauksia ja apua, vaikka olisit itsekin jo konkari.


    OHJELMA

    8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja aamupala

    09.00 Koulutus alkaa

    Taitavampi asiakaspalvelija

    • Hyvä filosofia on kaiken perusta
    • Asenne kuljettaa
    • Puhuminen on kaiken keskiössä
    • Esitystyyli vaikuttaa

    11.30 Lounas

    12.30 Valmennus jatkuu

    Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

    • Parhaita käytäntöjä
    • Sudenkuopat

    14.00 Kahvi

    Ennakkokyselyn satoa

    • case-kysymyksiä ja vastauksia

    Ratkaiseva tekijä

    15.00 Tilaisuus päättyy


    Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki

    Ajankohta: 29.10.2019

    Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

    Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)


    Peruutusehdot:

    Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

    Kouluttajan muut kurssit

    Samankaltaisia kursseja