Brik järjestää nyt koulutuksen:
Myynnin ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille (2 pv)
1490 euroa /hlö + alv 24 %
10.10.-14.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
1490 euroa /hlö + alv 24 %
10.10.-14.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Kilpailun kiristyessä proviisorin rooli palvelun ja myynnin johtajana korostuu. Valmennus on kattava kokonaisuus myynnin- ja palvelun johtamisesta nykyajan apteekkityössä. Valmennus on käytännönläheinen ja antaa selkeät toimintamallit arjen tekemiseen. Valmennuksessa korostuu tekemisen ja ihmisten johtaminen, suunnitelmallisuus ja tavoiteorientoitunut johtamiskäsitys.
Hyödyt osallistujille:
– Ymmärrät päivittäisen asiakastyön johtamisen osana ammattiapteekin toimintaa
– Opit selkeät kartoitus ja asiakaskohtaamismallit niin itsehoidon, kuin reseptipalvelun asiakastilanteisiin
– Saat selkeän asiakastyön johtamisen työkalupaketin päivittäiseen apteekkityöhösi
– Tutustut ja pääset harjoittelemaan valmentavaa johtamistapaa käytännössä
– Opit oikean tavoitteen asetannan niin myyntikampanjoihin, kuin pidemmän tähtäimen kehitystyöhön
– Paljon käytännön esimerkkejä myyntipareista ja toimintamalleista muista Suomen apteekeista!
Kenelle?
Valmennus soveltuu kaikille esimiestehtävissä toimiville, tai asiakastyön johtamisesta kiinnostuneille proviisoreille ja apteekkareille.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet:
Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen • Puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen • Haastavat asiakastilanteet • Myynnin- ja palvelun johtaminen • Valmentava johtaminen • Motivointi ja motivaation johtaminen • Ihmisten ja tekemisen johtaminen • Tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
OHJELMA
Päivä 1.
08:30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 Valmennuksen avaus ja tutustuminen
09:30 Kuluttajien odotukset apteekkiasioinnilta
10:00 Mitä on hyvä ja tavoitteellinen apteekkipalvelu?
10:30 Asiakaskohtaamismallit itsehoidon ja reseptipalvelun tilanteisiin
– Kartoitus lääkemyynnin edellytyksenä ja lisämyynnin mahdollistajana
– Tarjoukset: Tuputtamista vai hyvää palvelua?
12:00 Lounas
13:00 Haastavan ja reklamoivan asiakkaan kohtaaminen ja toimintamallin luominen
14:00 Tiedä mitä asiakaskohtaamisissanne tapahtuu
– Asiakastyön havainnointi
15:00 Havainnoista palautteenantoon
15:30 Kiire, priorisointi ja suunnitelmallisuus.
Ajankäytön suunnittelu.
Välitehtävän anto
16:00 Ensimmäinen valmennuspäivä päättyy
Päivä 2.
08:30 Aamupala
09:00 Välitehtävän purku
10:00 Valmentavan palautekeskustelun rakenne ja harjoittelu
11:00 Tavoitteet ja seuranta
12:00 Lounas
13:00 Myynnin ja asiakaspalvelun vuosikello
14:00 Mikä motivoi, mihin motivaatiota tarvitaan ja voiko sitä johtaa?
15:00 Palkitsemisen molemmat puolet
Palaute
16:00 Valmennuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
10.10.2019 ja 14.11.2019
Hinta:
1 490 euroa /hlö + alv 24 %.
Hinta sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun koulutuspäivinä.
– Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.
Myynnin ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille (2 pv)
1490 euroa /hlö + alv 24 %
10.10.-14.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki