KurssitNyt

Liity postituslistallemme

Brik järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaspalvelukoulutus (1 pv)

24.03.2020 - Tapahtumatalo Bank, Helsinki

Koulu­tuk­semme antaa kattavan koko­nais­kuvan erin­omaisen asia­kastyön tärkeim­mistä osa-alueista sekä runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asia­kas­pal­velun tueksi. Inves­tointi asia­kas­pal­velun kehit­tä­miseen kannattaa. Jo yksi erin­omai­sesti onnis­tunut asia­kas­koh­taa­minen voi maksaa koulu­tuksen kustan­nukset takaisin. Onnis­tuneen asia­kas­pal­velun maine kiirii kauas, mutta huonot asia­kas­ko­ke­mukset leviävät usein vieläkin laajem­malle. Palve­lussa tehtyjen virheiden korjaa­minen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asia­kas­palvelu on yrityk­selle arvokas resurssi, jonka kehit­tä­miseen kannattaa panostaa.

Hyödyt osallistujille
– Tiedät, mistä osate­ki­jöistä erin­omainen asia­kas­palvelu koostuu
– Osaat tunnistaa erilaisten asiak­kaiden palve­lu­tarpeet
– Ymmärrät ja hallitset palve­lu­ti­lan­teiden eri vaiheet
– Osaat toimia taita­vasti vaikeissa asia­kas­ti­lan­teissa
– Tunnistat palve­lu­ti­lan­teissa lisä­myynnin mahdol­li­suuksia
– Tunnet omat vahvuutesi ja kehit­ty­mis­koh­teesi asia­kas­pal­ve­lijana


Kenelle?
Valmennus on suun­ni­teltu sekä vaati­vissa asia­kas­pal­ve­lu­teh­tä­vissä toimi­ville henki­löille että asia­kas­pal­ve­lusta vastaa­ville esimie­hille. Perin­teisten palve­luam­mattien lisäksi koulutus soveltuu erin­omai­sesti myös asian­tun­ti­ja­työtä teke­ville henki­löille. Hyvässä asia­kas­pal­ve­lussa pätevät samat laina­lai­suudet toimia­lasta riip­pu­matta.

Teemme myös yritys­koh­taisia valmen­nuksia.


Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista: viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta.

Brikillä Maisa valmentaa niin asia­kas­pal­veluun, myyntiin, ja niiden johta­miseen, kuin myös apteek­ki­lii­ke­toi­mintaan keskit­ty­villä kurs­seilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-serti­fioitu coach, ja posi­tii­vinen asenne näkyy myös valmen­nuk­sissa. Maisa on itsekin uransa alku­met­reillä toiminut yrit­täjänä, joten myös käytän­nön­lä­heisyys ja teke­misen meininki ovat läsnä hänen valmen­nuk­sissaan.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet: myynti- ja palve­lu­hen­ki­löstön kehit­tä­minen, puhe­li­messa tehtävän myyn­tityön tehos­ta­minen, haas­tavat asia­kas­ti­lanteet, myynnin- ja palvelun johta­minen, valmentava johta­minen, moti­vointi ja moti­vaation johta­minen, ihmisten ja teke­misen johta­minen, tehokas ajan­käyttö ja tavoit­teel­lisuus

Tärkeitä käsit­teitä työelä­mässä: moti­vaatio, ihmis­läh­töisyys ja kokemus työn merki­tyk­sel­li­syy­destä. Huma­nistina Maisa pitää ihmis­taitoja esimiehen, myyjän ja asia­kas­pal­ve­lijan tärkeimpänä ominai­suutena.



OHJELMA

8:30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamu­kahvi

9:00 Tilai­suuden avaus

09:15 Hyvästä asia­kas­pal­ve­lusta kilpai­lu­valtti

10:00 Tauko

10:15 Asiakkaan asioin­ti­ko­ke­mukseen vaikut­tavat tekijät

11:00 Vuoro­vai­kutus on keskeisin taito asia­kas­pal­ve­lussa
– Mitä haluat viestiä ja mitä oikeasti viestit?

11:30 Erin­omaisen asia­kas­pal­velun ja asia­kas­koh­taa­misen vaiheet
– Ensi­vai­ku­telman tärkeys
– Kysy, älä oleta
– Ratkaisun helppous

13:00 Orga­ni­saation asia­kas­lupaus käytän­nössä

13:30 Haas­ta­vissa asia­kas­pal­ve­lu­ti­lan­teissa onnis­tu­minen
– Rekla­maation ammat­ti­mainen käsittely

14:30 Kahvi

14:45 Työn merki­tyk­sel­li­syyden merkitys!

15:30 Asiakkaan odotukset ylittävä palvelu ja asia­kas­suhteen vahvis­ta­minen

16:00 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu


Koulutuspaikka:
Tapah­tu­matalo Bank, Unio­ninkatu 20, 00130 Helsinki

Ajankohta:
tiistai 24.03.2020

Hinta:
790 euroa
/hlö + alv 24 %.
– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilut.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

ILMOITTAUTUMINEN

  • (Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


    Kyllä, ilmoittaudun Asiakaspalvelukoulutus (1 pv) -koulutukseen 24.03.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
    Hlö(ä)