Brik järjestää nyt koulutuksen:
Tehokas Call Center työskentely (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
20.02.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
20.02.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Myyntityötä tekeville suunnatun valmennuksemme avulla tehostat puhelinviestintääsi. Valmennuksessa käsittelemme puhelimessa tehtävän myynti- ja asiakaspalvelutyön tärkeimpiä elementtejä, kuten yhtäältä usein tiedostamattomia mustia pisteitä sekä samalla kirkkaasti soivia ylä-ääniä. Lupaamme, että käytännössä testatut puhelinviestinnän elementit tuovat sisältöä ja tulosta työhösi.
Puhelimessa tehtävä myynti- ja asiakaspalvelutyö pitävät pintansa lisääntyvän monikanavaisen myyntityön ohella. Soittotyö vaatii rutiinia ja sitkeää toistoa, mutta on parhaimmillaan tehokasta viestintää ja monipuolista vuorovaikutusta asiakkaan kanssa.
Hyödyt osallistujille
– Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi puhelintyöskentelyssä
– Opit viestimään tehokkaasti ja tyylillä
– Saat lisää ymmärrystä asiakkaan erilaisiin reaktioihin puhelun aikana ja taklaat vastaväitteet taidolla
– Rakennat toimivat keskustelurungot puhelun ohjauksen tueksi
– Saatat jopa innostua puhelintyöskentelystä!
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu kaikille puhelinta myyntikanavana käyttäville, niin kokeneille asiantuntijoille kuin urallaan alkuvaiheessa oleville. Valmennus on hyödyllinen myös tiimien esimiehille tuomaan lisäpotentiaalia puhelinkohtaamisiin.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
09:00 Tilaisuuden avaus, tutustuminen ja päivän tavoitteet
09:15 Luurikammon taklaaminen
09:30 Puhelintyöskentelyn haasteet ja mahdollisuudet
10:00 Tauko
10:15 Asiantuntijan myynti- ja asiakaspalvelutaidot
– Huippumyyjän ominaisuudet
– Tuotemyynnistä ratkaisumyyntiin
– Puhelimessa määrä tuo laatua
11:00 Puhelinviestinnän ”K4”
– Kielenkäyttö
– Kuuntelu
– Käytöstavat
– Keskustelunohjaus ja yksinkertaistaminen
12:00 Lounas
13:00 Ulossoiton rakenne
– Puhelun avaus ja ensivaikutelman tärkeys
– Kartoitus ja kuuntelu myyjän tärkeimmät taidot – kysymystekniikka
– Yhteenveto ja ensimmäinen ”kyllä”
– Ratkaisun helppous
– Klousaus ja jatkosta sopiminen
14:00 Kahvi
14:30 Sisään tulevan puhelun hoito
– Haastavan asiakkaan kohtaaminen
– Ensivaikutelman merkitys – Hymy kuuluu äänestä!
– Ongelman ratkaisusta lisämyynnin tekijäksi – ”siltakysymykset”
15:30 Yhteenveto ja loppukeskustelu
16:00 Valmennus päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
torstai 20.02.2020
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Tehokas Call Center työskentely (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
20.02.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki